Päätös — Näin syntyvät liike-elämän kovimmat ratkaisut
Boxberg, Katja; Vilkuna, SamppaTuotetiedot
Nimeke: | Päätös — Näin syntyvät liike-elämän kovimmat ratkaisut | ||
Tekijät: | Boxberg, Katja (Kirjoittaja) Vilkuna, Samppa (Kirjoittaja) |
||
Tuotetunnus: | 9789523631786 | ||
Tuotemuoto: | Kovakantinen kirja | ||
Saatavuus: | Toimitusaika 1-3 arkipäivää | ||
Ilmestymispäivä: | 25.10.2021 | ||
Hinta: | 33,00 € (30,00 € alv 0 %) | ||
|
|||
Lisätiedot
Kustantaja: | Teos |
Painos: | 2021 |
Julkaisuvuosi: | 2021 |
Kieli: | suomi |
Sivumäärä: | 249 |
Tuoteryhmät: | Tietokirjallisuus Yhteiskunta ja talous |
Kirjastoluokka: | 69.1 Liiketalouden hallinto |
YSO - Yleinen suomalainen asiasanasto: | päätöksenteko, päätökset, liike-elämä, elinkeinoelämä, yritystoiminta, johtaminen, johtajat, yritysjohtajat, yritysstrategiat, kokemukset |
Muut formaatit tai variantit
Äänikirja, 2021 MP3 |
13,50 €
|
|
E-kirja, 2021 EPUB |
7,00 €
|
Esittelyteksti
Hyvät päätökset kantavat yrityksiä vaikeinakin aikoina, kun taas huonot päätökset suistavat parhaatkin firmat perikatoon, vaikka ajat olisivat hyvät. Päätöksenteon anatomiaa on kuitenkin kansainvälisestikin tutkittu vähän. Suomessa aiheesta ei ole aiemmin kirjoitettu tällä tasolla. Katja Boxbergin ja Samppa Vilkunan Päätös pureutuu bisnespäätösten taustoihin ja selvittää, miten tärkeimmät ja pitkävaikutteisimmat ratkaisut yrityksissä tehdään. Kokemuksistaan ovat kertomassa kokeneet suomalaiset yritysjohtajat, muiden muassa Nathalie Ahlström, Pekka Ala-Pietilä, Antti Herlin, Veli-Matti Mattila, Inka Mero, Sanna Suvanto-Harsaae ja Björn Wahlroos. Haastattelujen lisäksi kirjassa perehdytään päätöksenteon tutkimukseen. Kirja puhuttelee kaikkia huippujohtajien kokemuksista kiinnostuneita ja tietenkin omaa päätöksentekokykyään parantamaan pyrkiviä. Katja Boxberg (s. 1967) on ansioitunut taloustoimittaja, joka työskentelee Talouselämässä. Hän on aiemmin julkaissut mm. kirjan Lumedemokratia (Johnny Kniga, 2009) Taneli Heikan kanssa sekä kirjan Paavo Lipponen (Nemo, 2004). Samppa Vilkuna (s. 1975) on kansainvälisen markkinointiviestintätoimisto Supersonin perustaja ja toimitusjohtaja. Hän on kokenut markkinointiviestinnän ammattilainen ja menestynyt yrittäjä.